.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام موجودیت جمعیت روحانیت اعتدال در مازندران
جمعیت روحانیت اعتدال در استان، در راستای تبیین گفتمان دولت و امید دکتر روحانی در مازندران اعلام موجودیت کرد.

حجت الاسلام رجب بابایی جامخانه پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تشکیل این جمعیت در استان در باشگاه برق ساری اظهار کرد:  مباحث احزاب هنوز کمتر به برون مرز ها تسری پیدا کرده است.

وی افزود: با اجرایی کردن تشکیلات فوق، روحانیت استان دولت تدبیر و امید را در تحقق اهداف خود یاری رسان خواهند بود البته این جمعیت در دولت های آتی هم تداوم خواهد داشت.

دبیر جمعیت روحانیت اعتدال مازندران با اشاره به اینکه اعضای این جمعیت امروز دیداری با استاندار جدید مازندران خواهند داشت، از برنامه ریزی این تشکیلات برای دیدار با آیت الله ناطق نوری، هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی در آینده ای نزدیک خبر داد.

بابایی جامخانه بیان کرد: از هر شهرستان یک نفر به عنوان عضو شورای مرکزی جمعیت روحانیت اعتدال مازندران منصوب و فعالیت های شهرستانی خود را با نظر مدیران دولت تدبیر و امید صورت خواهد داد.

وی با اعلام اینکه این جمعیت از مدیرانی که تحت مدیریت پرچم ولایت باشند، حمایت خواهد کرد، افزود: اصل تشکیل این جمعیت، ترویج گفتمان ولایت و تبعیت محض از رهبری عظیم الشان اسلام است.

دبیر جمعیت روحانیت اعتدال مازندران گفت: این تشکیلات با هر مدیر و جریانی که بخواهند خلاف گفتمان ولایت را در دولت تدبیر و امید پیاده سازی کند، بر نخواهد تابید.

وی با بیان اینکه مردم عموما به روحانیت اعتماد دارند، افزود: این جمعیت به دنبال آن بوده که مطالبات مردم را به گوش مسئولان برساند تا برای رفع آن چاره اندیشی شود.

بابایی جامخانه گفت: اصلی ترین نگاه جمعیت، استفاده از نیروهای خوش فکر حامی دولت تدبیر و امید بوده تا بتوانیم اهداف این دولت را در استان و کشور پیاده سازی کنیم./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 28 شهريور 1392
از قائمشهر روحانی مبارز قبل از انقلاب یعنی اقای عسگری فقیه گزینه خوبی برای این گروه می باشد/ چون ایشان هم نماینده مجلس و هم معاون سیاسی وامنیتی 3 استان و... را در کارنامه خود دارد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.